ZESPÓŁ OMD

Joanna Bandera-Sikorska

Joanna Bandera-Sikorska

 

“Prowadzimy projekty badawcze wspierające decyzje w zakresie optymalizacji strategii mediowych oraz szeroko pojętego konsultingu komunikacyjnego. Nasze badania koncentrują się na znajdowaniu najlepszego kontekstu dotarcia z reklamą, określeniu mocy perswazyjnej kanałów komunikacji lub ocenie skuteczności kampanii wizerunkowych.

W obszarze badań marketingowych nasze kompetencje rozwijamy od 2001 roku. Nasze doświadczenie i wiedzę wykorzystujemy do maksymalizowania zwrotu z inwestycji w reklamę naszych Klientów.

Co możemy zrobić dla Twojego biznesu?”

 

Zapraszam do kontaktu:

Joanna Bandera-Sikorska, Research Director OMD

lp.dmo@aksrokiS-arednaB.annaoJ

Tel. 00 48 602 689 652

 

Zarządza jednostką badawczą OMD, koordynując dwa główne obszary jej działalności: standardowe badania konsumenckie oraz modelowanie ekonometryczne. Wprowadziła do oferty OMD modelowanie ekonometryczne (2008 r.) Jest autorką projektu AdEffect – pierwszego, unikalnego narzędzia przewidującego efekty świadomościowe kampanii przy założonych parametrach mediowych (2009 r.) Zajmuje się rozwojem oferty badawczej OMD o nowe produkty digitalowe, takie jak monitoring buzzu internetowego, retargetowane ankiety internetowe (2012 r.). Ma doświadczenie w obsłudze Klientów reprezentujących różne branże, od sektora FMCG i OTC, poprzez sieci sprzedaży, aż po kategorię usług finansowych. Ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Psychologia (specjalizacja z zakresu Psychologii Ekonomicznej). Prelegentka licznych konferencji branżowych oraz szkoleń z dziedziny badań.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin