Z kamerą wśród vlogerów – rynek gwiazd Youtube opisuje Ewa Konopko (Screen Lovers)

Polecamy felieton Ewy Konopko – general manager Mozaic (jednostki OMD specjalizującej się w szeroko rozumianej reklamie niestandardowej). “Radek Kotarski w kampanii banku Millenium to żywy dowód na to, jak zmienia się nasza „celebrycka” rzeczywistość. Gwiazdy rodzą się już nie tylko dzięki trafnym decyzjom szefów programowych telewizji. Gwiazdy budują swoja potęgę w sieci. I wygrywają z tymi, których lansują media masowe – pisze Ewa Konopko, szefowa Mozaic w OMD. Czytaj dalej

Mozaic_ewa_ konopko
O autorce:
Ewa Konopko w OMD stoi za sterem Mozaic, agencji specjalizującej się w realizacji niestandardowych form reklamy z zakresu sponsoringu, product placement czy broadcast marketingu. Lubi książki, które zmuszają do myślenia. Z pasją fotografuje i z temperamentem tańczy tango. Ma słabość do głośnej muzyki 😉

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin