The Future

The Future of Communication

Podsumowanie

Dziękujemy za udział w konferencji! Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach Grupy OMD.

Materiały do pobrania:

OMD The future of communication_Retail Revolution Research study_2017

Future of communication

Prelegenci

The Future of Communication

Marta Pichlak-Miarka

managing director Annalect (Grupa OMD)

Od 2004 roku związana z Grupą OMD. Od stycznia 2017 zarządza niedawno utworzonym w ramach grupy OMD oddziałem międzynarodowej firmy Annalect. Odpowiada za rozwój technologii i innowacje, analitykę danych oraz badania konsumenckie. W latach 2011-2014 była związana z SAS Insitute w Belgii, czołowym dostawcą usług analitycznych i business intelligence na świecie. Wspólpracowała z największymi marketerami na rynku m.in. Beiersdorf, McDonald’s, Grupy Żywiec, Perfetti Van Melle czy Nutricia.

Trenerka DIMAQ IAB oraz wykładowca akademicki. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prelegentka konferencji branżowych w Polsce i za granicą m.in. The Future of TV, VideoWars byScreenLovers, SAS Forum, E-shop.

The Future of Communication

Anna Podskarbi

managing director OMD

Anna Podskarbi pracuje w mediach od 17 lat. Do Grupy OMD dołączyła w 2007 roku, od 7 lat zarządza agencją OMD Optimum Media. Doświadczenie zawodowe zdobyła w pracy dla największych reklamodawców na rynku z segmentu FMCG, farmacji, motoryzacji, usług i handlu. Jej wieloletni klienci to m.in. Unilever, Johnson & Johnson, Renault, Berlin Chemie, Wedel, Żabka i wielu innych. Dewizą OMD jest Clients First: najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów, długookresowa współpraca, także na rynkach międzynarodowych, holistyczne podejście do wyzwań marketingowych. Podskarbi łączy zarządzanie agencją z rozwijaniem oferty branded content w ramach Grupy OMD.  W ostatnich latach do OMD dołączyło wielu nowych klientów, agencja zdobyła ważne nagrody branżowe.

Anna ukończyła studia na Wydziale Stosunków Międzynarodowych UW, podyplomowe studia na kierunku marketing i strategie marketingowe na SGH oraz CIM – Professional Postgraduate Diploma in Marketing w WSPiZ im. L. Koźmińskiego. Juror w konkursie Effie i Innovation.

The Future of Communication

Kamila Kownacka

managing director Digital Resolution (Grupa OMD)

Z grupą domów mediowych OMD jest związana od 2005 roku. Prowadzony przez nią zespół specjalistów realizuje kampanie online dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym trzy srebrne i brązowa statuetka Effie oraz dwa srebrne oraz brązowy lew w Cannes.

Trenerka DIMAQ IAB oraz wykładowca akademicki. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prelegentka konferencji branżowych.

 

The Future of Communication

Jakub Bierzyński

CEO OMD

Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta, komentator rynku mediów i aktualnych kwestii społecznych. Prezes domu mediowego OMD, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Millward Brawn), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia rynku reklamy między innymi “Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż, Dubai Lynx 2008 i Mixx Awards Europe 2016. Laureat 5 wyróżnień i nagrody głównej Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes. Prowadzi fundację pomocy dzieciom Kółko Graniaste.
Jakub Bierzyński ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Pracował jako asystent nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych (1990 – 1992). Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.

The Future of Communication

Robert Plesko

managing director OMD

Doświadczony manager, konsultant i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediów. Dyrektor zarządzający Macroscope OMD. Od ponad 14 lat związany z branżą reklamową oraz światem marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla największych marketerów z różnych sektorów gospodarki, m.in dla Unilever, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polpharma, Beiersdorf, IPF, Kraft-Heinz, Liberty Global, HP i wielu innych. Współautor wielu skutecznych strategii komunikacji jak również innowacyjnych kampanii nagradzanych w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych takich jak Effie, Media Trendy, Golden Arrow, Kreatura, Impactor oraz MIXX Awards. W latach 2015-2016 członek Komitetu Organizacyjnego Effie. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz prelegent na licznych konferencjach i szkoleniach.

Program

 

The Future of Communication

1) Czy należy bać się sztucznej inteligencji? Marta Pichlak-Miarka, managing director Annalect (Grupa OMD)

  1. Rozwój sztucznej inteligencji na świecie – szanse i zagrożenia dla biznesu i społeczeństwa.
  2. Jak sztuczna inteligencja zmieni rynek reklamy i komunikacji marketingowej?
  3. Sztuczna inteligencja widziana oczami klienta – podsumowanie wyników badania zrealizowanego przez OMD na 12 europejskich rynkach.

2) Przyszłość należy do botów? Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD)

  1. Czy Twoją markę powinien reprezentować bot?
  2. Jakie korzyści i zagrożenia płyną z automatyzacji komunikacji z klientami?

3) Sztuczna inteligencja w praktyce – zastosowanie image recognition w kampaniach marketingowych; Robert Plesko, managing director OMD Macroscope oraz Anna Podskarbi, managing director OMD Optimum Media

  1. Jak działa rozpoznawanie obrazu?
  2. Przykłady wykorzystania image recognition przez OMD Poland

4) Dlaczego lubimy melodie, które znamy – konsekwencje Filter Bubble; Jakub Bierzyński, CEO OMD

  1. Dlaczego świat online każdego z nas jest inny?
  2. Wszechobecna personalizacja w kampaniach marketingowych – wybawienie czy pułapka?
  3. Czego nie dowiesz się pozostając we własnej bańce informacyjnej?

Clients first

Poprzednie konferencje

The Future of Communication
Future of TV

Śledź nasz profil na portalu Linkedin