Reklama w Internecie – artykuł w Brief – cz. 1 – “Żenująca kaszana”, “Powodująca febrę” czy “Nawet dodaje uroku”?

Reklama w Internecie wzbudza emocje – bez wątpienia! Wiemy to zarówno z prywatnego doświadczenia, obserwacji zawodowych, jak i nawet pozabranżowych rozmów ze znajomymi. Komentowana zarówno przez jej  twórców, jak i odbiorców, czasem lubiana i doceniana, innym razem znienawidzona jako przeszkoda w niezakłóconym korzystaniu z Internetu.

Agencja Społem oraz dom mediowy OMD ( Macroscope ) prezentują wyniki analizy pola semantycznego i badania ankietowego CAWI dla hasła „reklama w Internecie” , które określają stosunek internautów do szeroko pojętej „reklamy internetowej”. Ciekawa czy denerwująca? Potrzebna czy zbędna? Co daje a co zabiera reklama w Internecie?

Zapraszamy do lektury:

Brief_2009.11.25_Reklama w Internecie_cz. 1

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin