Specjalizujemy się w budowie modeli ekonometrycznych skoncentrowanych na wydzieleniu i ocenie efektów poszczególnych typów reklamy, kalkulacji i porównywaniu zwrotów z inwestycji wygenerowanych przez różne media i kampanie
ZOBACZ WIĘCEJUnikalne rozwiązania wspierają pracę media planerów. Są podstawą optymalizacji rozważanych scenariuszy mediowych. Usprawniają proces planowania i zakupu mediów oraz monitoring realizacji kampanii
ZOBACZ WIĘCEJJESTEŚMY NASTAWIENI NA SUKCES NASZYCH KLIENTÓW. REKOMENDACJE TWORZYMY MAJĄC NA UWADZE NADRZĘDNE CELE BIZNESOWE. POPRZEZ INNOWACJE, KREATYWNOŚĆ I ZAANGAŻOWANY ZESPÓŁ, OMD OFERUJE SWOIM KLIENTOM DOSKONAŁY SERWISINSIGHTS, IDEAS, RESULTS
ZOBACZ WIĘCEJStandardowe produkty badawcze OMD to szeroki wachlarz badań konsumenckich. Projekty badawcze dopasowujemy do indywidualnego problemu marketingowego, dlatego elementy oferty mogą być modyfikowane zgodnie z oczekiwaniami Klienta
ZOBACZ WIĘCEJAlicja Miklaszewska-Kowalczuk
Commercial Director
alicja.miklaszewska@omd.pl
Tel: 0048 223 20 13 50
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z konferencji o Modelowaniu Ekonometrycznym
CZYTAJ WIĘCEJ