OMD laureatem Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence

Dom mediowy OMD został nagrodzony złotym Effie za kampanię Huawei „Make it possible” w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Dzięki efektywnej kampanii przeprowadzonej z OMD udało się dokonać niemożliwego – w 3 lata marka została wiceliderem z 22% udziałem w rynku. Średnio co 5 sprzedawany smartfon to Huawei. Jury w swoim werdykcie podkreślało kluczową rolę  komunikacji – marka stała się bliska Polakom bo wiarygodnie odniosła się do ich marzeń i ambicji, personifikując je w bliskiej im postaci Roberta Lewandowskiego.

Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do sukcesu marki Huawei i że razem otrzymaliśmy aż 3 statuetki EFFIE: za jej wprowadzenie srebrne w 2016 i dwie złote w 2018 w kategorii long term.

effie_awards

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin