NOWA, KONTROWERSYJNA KAMPANIA LECHA

Kompania Piwowarska SA (KP SA) realizuje w TVP niestandardową kampanię marki piwa Lech. Koncept polega na emisji kilkusekundowych spotów na początku najdłuższych bloków reklamowych. W filmie pojawia się hasło “Teraz przez 10 minut nie będzie się działo. Możesz spokojnie wstać i pójść po Lecha”. TVN i Polsat nie zgodziły się na puszczanie tego spotu na swoich antenach. – Obie stacje są z nami związane kontraktami. TVN uzasadnił to w ten sposób, że zgodnie z własnymi zasadami ma prawo nie emitować filmu reklamowego, jeżeli w jakiś sposób może on godzić w interes stacji. Polsat nie podał przyczyny. Zasadne jest więc pytanie, czy nie oznacza to cenzury ze strony tego nadawcy – powiedział Jakub Bierzyński, CEO OMD. Maciej Stec, dyrektor zarządzający PM, biura reklamy Polsatu, nie chciał wypowiadać się na temat powodów, dla których PM nie dopuściło do emisji kontrowersyjnego spotu Lecha. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.  OMD ( Macroscope ) wybrał najdłuższe breaki w TVP na podstawie danych historycznych. Termin zakończenia kampanii nie został ujawniony.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin