Małgorzata Bazior o możliwościach reklamodawców na Twitterze (styczniowy M&MP)

W styczniowym wydaniu magazynu Media i Marketing Polska na stronie 18 znajdziecie ciekawy artykuł Macieja Florka poświęcony obecności marek na Twitterze. O możliwościach jakie stwarza dla reklamodawców pisze m.in. Małgorzata Bazior, social media manager OMD.

media_i_marketing_kronika_2015_2016_01_01__markinatwitterze_png_bn_p_k_50_1
“Twitter jest bardziej otwarty, demokratyczny w porównaniu chociażby z Facebookiem. Komunikacja przebiega między wszystkimi użytkownikami, a nie tylko wśród znajomych czy na linii użytkownik-fanpage. Na Twitterze wszyscy użytkownicy są równi – nie ma podziału na konta firmowe i konta osób prywatnych. Warto pamiętać o tym w komunikacji czy podczas kampanii. Jest to ogromną mocą Twittera – każdy użytkownik ma takie same możliwości, jak marki czy celebryci, lecz jednocześnie może to być zagrożeniem – każde nasze działanie może zostać w błyskawicznym tempie nagłośnione, zarówno w pozytywnym, jak i negatywnym kontekści” – komentuje Małgorzata Bazior.

media_i_marketing_kronika_2015_2016_01_01__markinatwitterze_png_bn_p_k_50_2

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin