OMD został wybrany przez Grupę Żywiec do obsługi mediowej swoich marek!

OMD ( Macroscope ) został wybrany przez Grupę Żywiec do obsługi mediowej wszystkich marek od początku 2010 roku!
W trwającym kilka miesięcy przetargu OMD ( Macroscope ) zwyciężył z domami mediowymi: Mindshare Polska, Universal McCann i ZenithOptimedia Group oraz MediaCom, wraz z którym został wybrany w ostatnim etapie na tzw. short listę.
Wszystkie marki Grupy Żywiec obsługiwał będzie zespół OMD, który przygotowywał strategię i pełną ofertę dla Klienta w postępowaniu przetargowym.

“Cieszymy się i dziękujemy, że nasza praca i zrozumienie potrzeb Klienta, któremu staraliśmy się dać wyraz przygotowując analizy, pomysły, rekomendacje i w końcu pełną strategię mediową dla Grupy Żywiec, zostały tak docenione, i teraz będziemy mogli ją realizować wraz z Klientem.” – mówi Marta Pichlak-Miarka.”

Zdobycie tak dużego i prestiżowego Klienta to dla nas dowód, że inwestycje w zespół, praca nad budową najwyższych standardów pracy przy jednoczesnym rozwoju oferty badawczej i ekonometrii zyskuje uznanie. Po tak ważnej dla nas wygranej Grupy Żywiec, celem Macroscope OMD na 2010 rok będzie stabilizacja zespołu i utrzymanie satysfakcji wszystklich Klientów agencji na najwyższym poziomie, jak to miało miejsce dotychczas.” – podkreśla Beata Szcześniak, dyrektor zarządzająca Macroscope OMD.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin