OMD WYGRAŁ PRZETARG NA OBSŁUGĘ BUDŻETU MEDIOWEGO KOMPANII PIWOWARSKIEJ SA (KP)

OMD ( Macroscope )  wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Kompanii Piwowarskiej SA (KP).  Agencja rozpocznie planowanie i zakup mediów dla KP z początkiem lutego br. Wartość budżetu mediowego Kompanii Piwowarskiej SA szacuje się na blisko 75-80 milionów złotych. Do udziału w przetargu zaproszonych zostało 5 domów mediowych: Starcom (współpracujący z KP od końca 2000 roku), Initiative Warszawa,  OMD ( Macroscope ) , Mediaedge:cia oraz MediaCom. Ostatecznie do prezentacji polegającej na przedstawieniu trzech zadań: strategicznego, kosztowego i organizacyjnego, dotyczących komunikacji dla wybranych marek z portfela KP, przystąpiły 4 firmy. Z rywalizacji wycofał się bowiem MediaCom. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym KP, po zapoznaniu się ze wszystkimi prezentacjami i po analizie przygotowanych przez domy mediowe materiałów uznano, że Starcom i  OMD ( Macroscope ) przedstawiły “najbardziej konkurencyjne warunki cenowo-jakościowe oraz zdecydowanie wyróżniały się wysoką jakością prezentacji”. – Prezentacja OMD zawierała więcej świeżych i nowatorskich rozwiązań, pomimo iż firma ta nie współpracowała wcześniej z KP. OMD bardzo trafnie rozszyfrowało grupy docelowe Lecha i Tyskiego i dobrze wykorzystało tę wiedzę przy konstruowaniu rocznych planów mediowych. OMD przedłożyło także korzystniejszą ofertę finansową oraz lepsze warunki zakupu czasu reklamowego w TV i na nośnikach outdoorowych – uzasadnił decyzję Piotr Piechocki, kierownik ds. planowania i zakupu mediów Kompanii Piwowarskiej.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin