OMD pracuje dla Frosty

12 października rusza promocyjno-wizerunkowa kampania reklamowa firmy Frosta. Planowaniem i zakupem mediów w kampanii, która potrwa do końca grudnia br., zajął się dom mediowy OMD ( Macroscope ), który przejął ten budżet od MPG w przetargu.

Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki oraz sprzedaży w kategorii produktów rybnych i warzyw. Głównym medium kampanii będzie telewizja (spoty będą emitowane m.in. w: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, kanałach tematycznych At Media i TVN). Przewidywana liczba GRP to 1150. Równolegle trwać będzie kampania internetowa.

Kampanię telewizyjną i internetową będzie wspierać akcja promocyjna “Dziecięca Akademia Frosty” skierowana do utalentowanej młodzieży i dzieci.
Pod marką Frosta produkowane są: wyroby z ryb (m.in. paluszki rybne), dania gotowe, produkty z kurczaka, warzyw, owoców morza i ciasta francuskiego.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin