OMD NA II MIEJSCU W BADANIU PRZEPROWADZONYM PRZEZ SAR.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych opublikowało wyniki najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce.

W czerwcowym dodatku do miesięcznika Press zostały opublikowane wyniki sastysfakcji pracy agencji reklamowych i domów mediowych w PolsceSpośród 5 najlepiej ocenianych domów mediowych II miejsce z wynikiem 105 uzyskało OMD ( Macroscope ) .Ponad to dom mediowy został wyróżniony w 3 innych kryteriach: rzetelność, otwartość, przełożenia wydatków.

W sumie badanie objęło wszystkie agencje reklamowe i domy mediowe zrzeszone wSAR-ze. Dla klientów domów mediowych najważniejszym kryterium była rzetelność i tu OMD ( Macroscope ) zajmuje II miejsce.

W następnej kolejności reklamodawcy wymienili potrzebę efektywnego gospodarowania budżetem, który jest przeznaczony na kampanie reklamowe. Te potrzeby ujęto w kryterium przełożenia wydatków i tutaj  OMD ( Macroscope ) zajmuje V miejsce.

Pod względem otwartości a więc, czy dom mediowy wychodzi z własnymi propozycjami optymalnego rozlokowania budżetu, czy stosuje niestandardowe kanały dotarcia oraz czy korzysta z jakościowego planowania mediów, najlepiej oceniany jest dom OMD ( Macroscope ) , I miejsce.

Głównym zadaniem badania SAR-u jest postawienie agencjom i domom mediowym diagnozy ich stanu obsługi, oraz jak wyjaśnia Marcin Bogłowski członek zarządu SAR-u, że przede wszystkim nacisk jest kładziony na analizę sytuacji agencji i poprawę serwisu firm zrzeszonych w SAR-ze.

Pobierz prezentację – ranking domów mediowych SAR

[Źródło: Press, czerwiec 2006, Dodatek; Badania satysfakcji, str. 6]

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin