OD ANALIZY DO STRATEGII

Modelowanie ekonometryczne w służbie marketera.

Puls Biznesu, partner merytoryczny dom mediowy OMD

10.12.2013, Warszawa, Hotel Hyatt Regency

 

Warsztaty. Jak zarabiać więcej na kampaniach marketingowych i wydawać na nie mniej?

Czy wiesz, że zaplanowanie kampanii opartej na analizie danych
może poprawić zwrot z inwestycji w reklamę
nawet o 70%?

 

Modelowanie ekonometryczne to proces zaawansowanej analizy statystycznej danych, w którym na podstawie historii zmian poziomu takich czynników jak sprzedaż, ceny, dystrybucja, szerokość oferty, aktywność reklamowa danej marki oraz marek konkurencyjnych, powstaje równanie, opisujące pozycję marki w zależności od elementów marketing-mix. Dostarcza mierzalnej, rzetelnej odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe:

  • w jakich obszarach możemy ograniczyć inwestycje marketingowe bez szkody dla zysków
  • jak alokować budżet reklamowy pomiędzy różnymi kanałami komunikacji
  • która strategia pozwoli zoptymalizować budżet marketingowy

Podczas wydarzenia przedstawimy Państwu jak skutecznie wykorzystać rozwiązania modelowania oraz wskażemy rzetelne narzędzia, które umożliwiają optymalizację wydatków na marketing oraz estymację części przychodów generowanych przez strategię marketingową. Przedstawione zostaną sposoby wykorzystania ich zarówno w krótko- i długoterminowym planowaniu strategii biznesowej firmy.

Koszt uczestnictwa:

  • 1295 PLN (od 14 października 2013 do 15 listopada 2013)
  • 1595 PLN (od 16 listopada 2013 do 10 grudnia 2013)

Na hasło dom mediowy OMD 10% zniżki.

 

Rejestracja:

http://konferencje.pb.pl/konferencja/720,od-analizy-do-strategii-modelowanie-ekonometryczne-w-sluzbie-marketera

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin