Kampania internetowa Chupa Chups nominowana w konkursie Media Trendy 2010.

Kampania internetowa “Chupa Chuck – Wyluzuj!” zaplanowana i zrealizowana przez zespół OMD ( Macroscope ) w 2009 roku dla Klienta Perfetti van Melle w mediach społecznościowych zyskała uznanie jury konkursu Media Trendy 2010, które przyznało jej nominację do nagrody w kategorii Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.

Kampania w Fotka.pl była kolejnym etapem działań reklamowych lizaków Chupa Chups, która już po kilku dniach trwania okazała się niezwykle skuteczna.

Bohater marki – Chupa Chuck – dołączył do społeczności portalu fotka.pl. Już w ciągu trzech dni od pojawienia się Chupa Chucka w tej społeczności do listy swoich znajomych dodało go ponad 35 tys. użytkowników serwisu. Po tygodniu liczba znajomych Chucka urosła do prawie 88 tysięcy! Fotkowicze pisali do Chupa Chucka listy (ponad 3,5 tys. wiadomości, 6 tys. komentarzy), obdarowywali go prezentami (m.in. setki pączków z okazji tłustego czwartku) oraz zaczepiali cytatami ze spotu TV (“jak mam poruszyć Twoje serce, byś porozmawiał ze mną?, czego pragniesz, Chuck?, wiem, czego chcesz, Chuck!”).

Także przedstawiciele portalu Fotka.pl potwierdzili niezwykłą popularność bohatera:” Nasi użytkownicy są zafascynowani; dowodem na to jest chociażby liczne obdarowywanie Chucka prezentami. Usługa ta jest płatna na Fotka.pl, więc fakt ten niewątpliwie świadczy o ogromnej sympatii internautów do Chupa Chucka, a także ich zaangażowaniu w relację z postacią.”

Dzięki tej kampanii Chupa Chuck stał się idolem wyluzowanej polskiej młodzieży!

Kampanię tę zaprezentowaliśmy na łamach “Marketing w praktyce” w czerwcu 2009 roku – zapraszamy do poznania celów, przebiegu i efektów kampanii opisanych w artykule pt. “Chupa Chuck – Wyluzowane podejście do życia”.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin