Zarządzanie inwestycjami w mediach

Modele Ekonome
tryczne

Specjalizujemy się w budowie modeli ekonometrycznych skoncentrowanych na wydzieleniu i ocenie efektów poszczególnych typów reklamy, kalkulacji i porównywaniu zwrotów z inwestycji wygenerowanych przez różne media i kampanie

ZOBACZ WIĘCEJ
narzędzia
lokalne

Unikalne rozwiązania wspierają pracę media planerów. Są podstawą optymalizacji rozważanych scenariuszy mediowych. Usprawniają proces planowania i zakupu mediów oraz monitoring realizacji kampanii

ZOBACZ WIĘCEJ
OMD
VISION

JESTEŚMY NASTAWIENI NA SUKCES NASZYCH KLIENTÓW. REKOMENDACJE TWORZYMY MAJĄC NA UWADZE NADRZĘDNE CELE BIZNESOWE. POPRZEZ INNOWACJE, KREATYWNOŚĆ I ZAANGAŻOWANY ZESPÓŁ, OMD OFERUJE SWOIM KLIENTOM DOSKONAŁY SERWISINSIGHTS, IDEAS, RESULTS

ZOBACZ WIĘCEJ
produkty
badawcze

Standardowe produkty badawcze OMD to szeroki wachlarz badań konsumenckich. Projekty badawcze dopasowujemy do indywidualnego problemu marketingowego, dlatego elementy oferty mogą być modyfikowane zgodnie z oczekiwaniami Klienta

ZOBACZ WIĘCEJ

zapytaj eksperta

Joanna Bandera-Sikorska, Research Director OMD
lp.dmo@aksrokiS-arednaB.annaoJ
Tel. 00 48 22 32 01 141

CZYTAJ WIĘCEJ

Konferencja o Modelowaniu Ekonometrycznym:

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z konferencji o Modelowaniu Ekonometrycznym

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin