The Future

Future of TV

clients_first_5

Dziękujemy za liczną obecność podczas konferencji OMD Future of TV. Mamy nadzieję, że zaspokoiliśmy głód wiedzy i odpowiedzieliśmy przynajmniej na część trudnych pytań dotyczących przyszłości rynku TV w Polsce. Zaglądajcie na nasz profil na FB i LinkedIn, żeby być na bieżąco i nie przeoczyć kolejnych organizowanych przez nas spotkań. 

Facebook.com/OMDGroupPoland/

LinkedIn.com/company/omd-poland

robert_plesko_marta_pichlak_miarka_anna_podskarbi_kamila-kownacka_omd_clients_first

 

Prelegenci OMD Future of Poland: Robert Plesko, managing director OMD Macroscope; Marta Pichlak – Miarka, group account director OMD Macroscope; Anna Podskarbi managing director OMD Optimum Media;  Kamila Kownacka managing director Digital Resolution

 

future_of_tv_2

Jakub Bierzyński, CEO OMD

jakub_bierzynski_omd_clients_first

anna_podskarbi_omd_clients_first marta_pichlak_omd_clients_first

 

robert_plesko_future_of_poland

 

future_of_tv_omd_clients_first

 

future_of_tv

 

O konferencji

Czym jest adressable TV? Czy adressable to to samo co programmatic TV? Jakie są przewagi addressable TV nad tradycyjną emisją spotów w telewizji linearnej? Co dalej się wydarzy? Trudnych pytań nie pozostawimy bez odpowiedzi. 

Wydaje się, że na polskim rynku jesteśmy jeszcze daleko przed zautomatyzowanym bookingiem, wykorzystującym rozwiązania programmatic, o addressable TV praktycznie nie mówi się wcale.  Zmiany, które niesie za sobą adressable TV będą fundamentalne, a do ekosystemu reklamy telewizyjnej mogą potencjalnie dołączyć nowi gracze. Kluczowe okażą się przede wszystkim szerokie kompetencje analityczne i strategiczne, by adressable TV przede wszystkim służyło markom, które chcą budować dialog z konsumentami.

Prelegenci

Future of TV

Kamila Kownacka

Managing Director Digital Resolution

Z grupą domów mediowych OMD jest związana od 2005 roku. Prowadzony przez nią zespół specjalistów w zakresie reklamy on line realizuje kampanie dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym trzy srebrne i brązowa statuetka Effie oraz dwa srebrne oraz brązowy lew w Cannes.

Future of TV

Anna Podskarbi

Managing Director OMD Optimum Media

Karierę w mediach rozpoczęła 16 lat temu. Do Grupy OMD dołączyła w 2007 roku, a w 2011 roku awansowała na dyrektora zarządzającego agencji OMD Optimum Media. Jej dewiza to Clients First: najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów, długookresowa współpraca, także na rynkach międzynarodowych, szeroki zakres oferowanych usług.  Pracowała dla takich reklamodawców jak Unilever, Henkel, Johnson & Johnson, Renault, Nissan, Lotte Wedel i wielu innych. W ostatnich latach do agencji dołączyło wielu nowych klientów, agencja zdobyła też ważne nagrody branżowe. Podskarbi łączy zarządzanie agencją z odpowiedzialnością za rozwój oferty branded content w ramach Grupy OMD.  Jej pasją są zmieniające się media i ich wykorzystanie w komunikacji do konsumentów. Jest jurorem w konkursie Effie.

Future of TV

Marta Pichlak-Miarka

Group Account Director OMD Macroscope

Od 12 lat jest związana z domem mediowym OMD. Po niedawno wygranym przetargu mediowym odpowiada za obsługę budżetu reklamowego NIVEA Polska a także HJ Heinz (marki Heinz oraz Pudliszki) oraz HP. W latach 2011-2014 pracowała także jako Business Consultant Customer Intelligence w SAS Institute w Belgii, dla takich Klientów jak ING, BNP Paribas Fortis, czy Belfius. Współpraca z czołowym dostawcą usług analitycznych i business intelligence na świecie pozwoliła jej zdobyć kompetencje w dziedzinach kluczowych dla rozwoju biznesu domu mediowego.

Future of TV

Robert Plesko

Managing Director OMD Macroscope

Doświadczony manager, konsultant i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediów. Dyrektor zarządzający Macroscope OMD. Od ponad 13 lat związany z branżą reklamową oraz światem marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla największych marketerów z różnych sektorów gospodarki, m.in dla Unilever, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polpharma, Beiersdorf, IPF, Kraft-Heinz, Liberty Global, HP i wielu innych. Współautor wielu skutecznych strategii komunikacji jak również innowacyjnych kampanii nagradzanych w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych takich jak Effie, Media Trendy, Golden Arrow, Kreatura, Impactor oraz MIXX Awards. W latach 2015-2016 członek Komitetu Organizacyjnego Effie. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz prelegent na licznych konferencjach i szkoleniach.

Future of TV

Jakub Bierzyński

CEO OMD

Założyciel i CEO OMD, w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Otrzymał jedynego przyznanego polskiemu domowi mediowemu Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD.

Program

14:00 Powitanie gości
14:20 O przyszłości TV, Jakub Bierzyński
14:40 10 najczęściej zadawanych pytań dotyczących adressable i programmatic TV, Marta Pichlak-Miarka
15:00 Programmatic dziś, czyli planowanie kampanii audiowizualnych Anno Domini 2016, Kamila Kownacka
15:20 Content Is King, Anna Podskarbi
15:40 Case study, Robert Plesko

 

Clients first

Poprzednie konferencje

Future of TV

Śledź nasz profil na portalu Linkedin