Tadeusz Żórawski dyrektorem zarządzającym PHD (Grupa OMD)

Z przyjemnością informujemy, że od 1 września 2016  Tadeusz Żórawski pokieruje domem mediowym PHD

 

Tadeusz Żórawski w PHD ma zająć się rozwijaniem oferty i podniesieniem ocen satysfakcji klientów z obsługi, zgodnie z dewizą grupy: Clients First. Oczekiwania wobec nowego managera to również rozbudowa portfolio klientów.  Tadeusz Żórawski pracę w branży rozpoczął w 1994 roku, ma bardzo bogate doświadczenie na rynku mediowym – 22 lata. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i szanowanych mediowców oraz managerów w branży. Od 2005 roku kierował agencją Universal McCann.

Jakub Bierzyński, CEO OMD: „Znam Tadeusza od  blisko 20 lat. Cenię pasję z jaką podchodzi do pracy i wierzę, że dzięki niemu agencja PHD zyska nową energię i nowych Klientów. Pod skrzydłami Tadeusza międzynarodowy brand ma szanse na lokalny rozwój i zyskanie należytego miejsca na arenie domów mediowych. Jego filozofia prowadzenia biznesu bardzo pasuje do naszej grupy – clients first, a podejście i osobiste pasje świetnie korespondują z marką PHD której hasłem jest – pioneering.”

 

Tadeusz_zorawski_PHD

 

O Tadeuszu Żórawskim

 

Specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, zaawansowanych badań postaw konsumenckich i analiz reakcji konsumentów na nowe technologie. W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian. Aktywnie wprowadzał do oferty firmy zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach). Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach. Współpracował w charakterze wykładowcy z instytucjami zajmującymi się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. ICAN – instytutu założonego przez wydawcę Harvard Business Review Poland, Szkoły Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego, wiodącej firmie szkoleniowej House of Skills.

 

 

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin