SUKCES SERIALU „CZYSTA KREW” W HBO – KAMPANIA OMD

W II połowie stycznia ruszyła kampania HBO reklamująca nowy serial w ramówce pt.„Czysta krew” (True Blood). Kampania zaplanowana przez OMD ( Macroscope ) spowodowała, że już pierwszy odcinek serialu osiągnął rekordową oglądalność w historii w paśmie kodowanym.

Start kampanii zaplanowano na tydzień przed premierowym odcinkiem „Czystej krwi” – od 1.02.br.

Emisje kontrowersyjnych spotów zaplanowano wyłącznie w prime time TVN między godziną 20.00 a 24.00, zaś jedna z kreacji pokazywana była jedynie po godzinie 23.00.

Kampania prowadzona była również w sieci Multikino (on-screen i off-screen).

W kampanii wykorzystano także radio w niestandardowej formie – tradycyjne reklamy wsparte zostały wejściem na antenę w programie „Dzień Dobry Bardzo” w radio ZET i konkursem w programie „Nie do zobaczenia”. Spektakularne emisje spotów wysokiej rozdzielczości agencja zrealizowała w Internecie m.in. na stronach wiodących portal: Onet.pl i WP.pl, gdzie reklama w postaci trailera serialu rozwijała się na cały obszar ekranu komputera ukazując intrygujące sceny z filmu, skupiające uwagę i zachęcające do obejrzenia. Kampania wspierana jest ponadto regularną kampanią odsłonową i marketingiem szeptanym oraz SEM realizowanym przez OMD Digital.

Odpowiednio dobrany przez OMD ( Macroscope ) mix mediów oraz kreatywne rozwiązania mediowe dla wyróżnienia ciekawej komunikacji HBO zaowocowały ogromnym sukcesem serialu już od pierwszego odcinka.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin