Sieć domów mediowych OMD trzeci rok z rzędu na szczycie rankingu Cannes Media Lions!

Kontynuując trzy lata passy, OMD Worldwide zdobył największą ilość nagród w konkursie Cannes Lions 2013 – łącznie aż 10 statuetek!

• OMD Australia wygrał 2 złote i srebrną statuetkę Lwa
• Srebrny Lew został przyznany OMD Dania
• Srebrny Lew otrzymał również OMD Hongkong
• Srebrny Lew dla OMD Wielkiej Brytanii
• Brązowego Lew otrzymał oddział OMD z Rosji
• Brązowy Lew powędrował również do OMD Chiny
• Brązowego Lwa przyznano także OMD Wellington
• Brązowy Lew powędrował również też do OMD Hiszpania

„Jako, że postęp technologiczny i nowa ekonomia marketingu w połączeniu nieustannie podwyższają standardy, które są wyznaczane w dziedzinie innowacji i efektywności, to wyróżnienie ze strony globalnej społeczności mediowej dla zespołu OMD jest dowodem na to, że nasze agencje nie tylko spełniają nowe standardy, ale też nieustannie je przewyższają”, mówi Mainardo de Nardis, CEO OMD Worldwide. „Z dumą przyjmujemy ten dowód uznania w imieniu tych wszystkich niezwykle utalentowanych ludzi z naszej sieci, którzy są orędownikami innowacyjnych idei, a także w imieniu Klientów OMD, którzy zachęcają i motywują nas do nieustannego podwyższania sobie poprzeczki”.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin