Reklama na żądanie (M&MP Październik 2013)

Październikowy numer M&MP już w kioskach. Zapraszamy do lektury tekstu „Reklama na żądanie” Macieja Burlikowskiego a w nim obszerny komentarz Michała Daniluka na temat potencjału wideo na tabletach i Smart TV.

Biorąc pod uwagę, że rynek reklamy w serwisach wideo systematycznie rośnie i już dziś jest wart wg. szacunków ekspertów kilkadziesiąt milionów złotych, warto zaznajomić się z tym tematem i uważnie obserwować trendy… „W Polsce może być dziś do 600 tysięcy Smart TV i do 2 milionów tabletów. Gdyby, więc przyjąć, że to jest realna liczba osób, które oglądają video na tych urządzeniach mamy całkiem spory zasięg. Należy jednak pamiętać, że posiadanie to jedno a użytkowanie to zupełnie co innego (…). Suche cyfry mają tu mniejsze znaczenie i potencjał należy analizować poprzez realną liczbę wyświetleń video na urządzeniach różnego typu oraz interakcji, w jakie z treściami video wchodzą sami użytkownicy” – pisze dla M&MP Michał.

Czytaj dalej>>

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin