Rafał Szafraniec account managerem w domu mediowym OMD

Rafał Szafraniec awansował na account managera. Obecnie w ramach struktury OMD jest odpowiedzialny m.in. za koordynację projektów i współpracę z McDonald’s.

Rafał w branży mediowej pracuje od 2007 roku. Bogate doświadczenie zdobywał w pracy m.in. dla takich Klientów jak: Grupa Żywiec, Hewlett-Packard, Polbank, Bakoma czy Marubeni Motors. Kampanie, przy których pracował Rafał zdobywały liczne nominacje i nagrody w branżowych konkursach: Effie i Media Trendy (Polbank, Grupa Żywiec, McDonald’s). Obecnie jest odpowiedzialny za pracę zespołu planującego i realizującego kampanie dla McDonald’s. Rafał jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych ze specjalizacją marketing polityczny, a także podyplomowych studiów Zarządzanie Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin