Provident wybrał dom mediowy – OMD będzie obsługiwał największą firmę pożyczkową w Polsce

Provident Polska wyłonił dom mediowy. Jest nim OMD sp. z o.o. ( Macroscope ). Prezentacja zwycięzcy przetargu była najbliższa wizji firmy, a zaproponowana strategia oraz rozwiązania dotarcia do konsumentów były najbardziej dopasowane do oczekiwań.

 

Przetarg jest efektem rozpoczętej w tym roku kampanii repozycjonowania marki. Do przetargu zostało zaproszonych kilka domów mediowych, z czego sporządzono short listę czterech firm.

 

„Zaproszone do przetargu domy mediowe  zaprezentowały bardzo wysoki poziom. Wizja OMD była zbieżna z naszą wizją i to przesądziło o wyborze właśnie tej agencji.” – mów Katarzyna Jóźwik, członek zarządu Provident Polska, dyrektor pionu marketingu odpowiedzialna za działania marketingowe.

 

Dom mediowy OMD ( Macroscope ) został wybrany na rok. Zakres działań dotyczy obsługi zakupu mediów i dostosowania kanałów komunikacji do kampanii repozycjonowania marki, która będzie kontynuowana w przyszłym roku.

 

Bardzo cieszymy się, że doceniono naszą wizję i strategię mediową, tym bardziej, że Provident postawił uczestnikom przetargu wysoko poprzeczkę. Współpraca z tak dojrzałym i przygotowanym merytorycznie  marketerem to dla nas przyjemność i szansa na pokazanie w pełni kompetencji naszej agencji mówi Beata Szcześniak, managing director w OMD (oddział Macroscope).

 

Dom mediowy OMD powstał w 1993 roku. Założycielem i liderem najstarszego w Polsce domu mediowego  jest Jakub Bierzyński. Oddział Macroscope obsługuje między innymi takich Klientów jak: Grupa Żywiec, Polpharma, McDonald’s, Bakoma, Herbapol Lublin, HP, Tikkurilla, Strauss Café Poland, Samsonite.

 

Za całość działań kreatywnych odpowiada agencja White Rabbit.

 

Wcześniej za działania w mediach odpowiadał dom mediowy Starlink.

 

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie obsługuje klientów w 6 krajach: w Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Meksyku i w Rumunii.  W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład IPF. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu i obecnie obsługuje 834 tysiące klientów.

 

Provident jest członkiem-założycielem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, członkiem Pracodawców RP oraz Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jest członkiem Centrum Wolontariatu oraz Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” oraz program edukacji finansowej „Akademia Rodzinnych Finansów”.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin