Polbank EFG po raz kolejny wybrał OMD

OMD ( Macroscope ) wygrał przetarg mediowy na obsługę budżetu reklamowego Polbanku. Firmy rozpoczęły współpracę po raz pierwszy w 2006 roku i jak dotąd OMD ( Macroscope ) jest pierwszym i jedynym domem mediowym pracującym dla tego banku.

Wybór domu mediowego rozstrzygnięty został na podstawie kryterium ceny jak i jakości. „Kluczowe było dla nas, aby zwycięzca zadbał o zachowanie odpowiedniej jakości usług, jak choćby mediowe wsparcie strategiczne, czy dedykowanie doświadczonego zespołu, a jednocześnie był w stanie zaproponować zadowalające warunki cenowe” – powiedziała Małgorzata Nycz, szef marketingu w Polbanku. W przetargu OMD ( Macroscope ) pokonał m.in. Carat, Starcom MediaVest Group i Mediaedge:CIA

Beata Szcześniak, dyrektor zarządzająca Macroscope OMD: „Obrona budżetu Polbanku dała nam dużo satysfakcji. Cieszymy się z zaufania jakie mają do nas nasi Klienci i z myślą o nich stale rozwijamy ofertę badań marketingowych i usług. Cieszymy się, że po wieloletniej współpracy Polbank docenił nasze starania”.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin