Podnieść lub spuścić (Press)

W listopadowym numerze magazynu Press znajdziecie tekst o depozycjonowaniu „Podnieść lub spuścić”. Po nieprzyjemnej i głośnej sprawie firmy Sokołów z blogerem Piotrem Ogińskim zainteresowanie tą tematyką wzrosło…

Kamila Kownacka, managing director OMD Digital: „Mówiąc o depozycjonowaniu trzeba pamiętać, że to kwestia stricte dotycząca SEO – czyli pozycji w wynikach organicznych. W przypadku SEMu trudno mówić o tego typu działaniach. Jedyna sytuacja to wyświetlanie się na słowa kluczowe związane z wynikami, których widoczność chcemy zmniejszyć w wynikach wyszukiwania. Tutaj jednak musimy liczyć się z wysokimi kosztami z racji niskiego wyniku jakości. Wracając do „klasycznie” rozumianego depozycjonowania: najczęściej stosowana metodą jest „spychanie” wyników o negatywnym wydźwięku poprzez pozycjonowanie kilkunastu pozytywnych (…)

czytaj dalej

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin