OMD strategicznym i wyłącznym partnerem światowego lidera technologii RTB, firmy mexad w Polsce

Dom mediowy OMD rozszerzył ofertę digital w zakresie planowania i zakupu kampanii typu display. Od września 2011 grupa domów mediowych OMD pod wodzą Jakuba Bierzyńśkiego, realizuje kampanie w oparciu o technologię RTB (Real-time Bidding)

Podczas kilkumiesięcznej współpracy z mexad na zasadzie wyłącznego partnerstwa, OMD zrealizowało kilkadziesiąt kampanii w tym systemie i dostosowało platformę zakupową do realiów polskiego rynku. RTB to obecnie najnowocześniejsza i najlepsza metoda precyzyjnego targetowania reklamy display. To rewolucyjna zmiana modelu zakupowego kampanii display z zakupu pakietów na zakup konkretnego użytkownika. Optymalizacja i zakup kampanii odbywa się tutaj w czasie rzeczywistym. Jedną z największych zalet technologii RTB, audience targeting jest fakt, że umożliwia precyzyjne dotarcie przy masowym zasięgu kampanii i jest bardzo atrakcyjna kosztowo. Jakub Bierzyński CEO OMD: „RTB, audience targeting po raz pierwszy urzeczywistnił przepowiednie głoszącą, iż marketing masowy zostanie zastąpiony masowym marketingiem bezpośrednim. To technologia pozwalająca docierać z przekazem reklamowym do dowolnie precyzyjnie dobranej grupy celowej w Internecie”.

W ocenie Arkadiusza Miegonia – Display Marketplace Director w OMD „Strategiczne partnerstwo z europejskim liderem w dziedzinie RTB jakim jest mexad, pozwala na przełożenie doświadczeń nie tylko z rynków europejskich, ale także poprzez fuzję z DataXu,  dostosowanie obecnie najlepszego DSP na świecie DX3 (Według rankingu Forrester Reserch z Grudnia 2011 – numer 1 DSP na świecie) do realiów i specyfiki rynku polskiego. Dzięki czemu mamy pewność, że kampanie, które realizujemy, są najwyższej jakości.”

Dom mediowy OMD i mexad podczas Konferencji Forum IAB

Podczas zbliżającej się konferencji Forum IAB Jakub Bierzyński, CEO OMD oraz Michał Daniluk i Arkadiusz Miegoń, podzielą się doświadczeniami z przeprowadzonych kampanii przy użyciu technologii RTB na rynku w Polsce. Prezentacja „Display’s not dead. Czy Real Time Bidding ma szansę zmienić rynek reklamy display?”  odbędzie się 24.05.2012 r. w godz. 13.40-14.00,  III Blok Tematyczny, Sala nr 4. Pytania dotyczące technologii będzie można zadać prelegentom również na stoisku konferencyjnym OMD w holu głównym Multikina. Dom mediowy OMD zaprasza również na wystąpienie  Sachy Berlika, założyciela i CEO firmy mexad – światowego lidera w dziedzinie technologii RTB: „What’s next? The future of Digital Ad Trading” Sacha Berlik wystąpi na Forum IAB, 23.05.2012 w godz. 16.10-16.35.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin