OMD PO RAZ CZWARTY ZWYCIĘŻA W GUNN REPORT FOR MEDIA

OMD czwarty rok z rzędu znalazło się na szczycie rankingu Gunn Report for Media 2007. Raport ten jest zestawieniem wygranych nagród ze zrealizowanych przez domy mediowe kampanii i podsumowuje osiągnięcia w środowisku mediowym całego świata. OMDzdominowało szczyt listy zdobywając 234 punkty – ponad dwukrotnie więcej niż MindShare, który zajął drugie miejsce w raporcie.

THE MOST AWARDED AGENCIES WORLWIDE 2006&2007

2006

2007

Rank

Agency

Points

Rank

Agency

Points

1

OMD

206

1

OMD

234

2

Starcom MediaVest

116

2

MindShare

110

3

MindShare

107

3

BBDO

101

4

Mediaedge: cia

69

4

Universal McCann

87

5

Universal McCann

64

5

Starcom MediaVest

81

6

Mediacom

59

6

Carat

57

7

ZenithOptimedia

56

7

Mediacom

57

Również sieciowo Omnicom Media Group (w skład którego wchodzi m.in. OMD) zdobyło pozycję lidera rankingu zyskując łącznie 461 punktów, co pozwoliło jej awansować z drugiej pozycji w 2006 roku.

THE MOST AWARDED GLOBAL NETWORK WORLWIDE 2006&2007

2006

2007

Rank

Agency

Points

Rank

Agency

Points

1

Group M

352

1

Omnicom Media Group

461

2

Omnicom Media Group

332

2

Group M

350

3

Publicis Groupe Media

271

3

Publicis Groupe Media

253

4

Interpublic Media Council

126

4

Interpublic Media Council

189

5

Havas

62

5

Aegis

65

6

Aegis

55

6

Havas

29

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin