OMD nowym domem mediowym momondo w Polsce

Dom mediowy OMD nawiązał współpracę z momondo.pl – globalną wyszukiwarką podróży, oferującą inspiracje podróżnicze oraz porównanie cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie. Do głównych kryteriów przy wyborze domu mediowego należały strategia komunikacji, silny zespół i koszty zakupu mediów. Reklamodawca nie ujawnia nazw innych domów mediowych, które brały udział w konkursie ofert, jak również budżetu, jakim operuje OMD. Do końca grudnia momondo.pl prowadziło działania marketingowe w Internecie, a od 26. grudnia inwestuje również w reklamy telewizyjne.

Per Christiansen, Global Head of Marketing, komentuje:
– Obecnie nasze reklamy telewizyjne można zobaczyć na 12 międzynarodowych rynkach, a Polska jest najnowszym z nich. Rezultaty z pierwszych dni kampanii są obiecujące i liczymy na ścisłą współpracę z OMD w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów na polskim rynku.

momndo

O momondo:
momondo.pl jest darmową, niezależną i globalną wyszukiwarką podróży, oferującą porównanie miliardów cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów. momondo wygrało liczne nagrody i jest polecane przez międzynarodowych liderów informacyjnych, takich jak CNN, Frommer’s, The New York Times czy The Daily Telegraph. momondo, ze swoją siedzibą w Kopenhadze, oferuje swoje usługi podróżnikom na 35 międzynarodowych rynkach. Aplikacje mobilne momondo są dostępne do pobrania za darmo na iPhone i Android.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin