OMD nagrodzone przez ADWEEK tytułem GLOBAL MEDIA AGENCY OF THE YEAR!

Międzynarodowa sieć domów mediowych OMD została doceniona przez magazyn Adweek jako globalna agencja mediowa roku!

To już drugi raz z rzędu OMD zostalo nagrodzone jako Global Agency of the Year!

Adweek dostrzegł wybitną pracę OMD na świecie dla swoich Klientów – zaangażowanie w oferowanie innowacyjnych spójnych strategii, osiągnięcia w kreatywnym podejściu do mediów, jak również bycie zaufanym partnerem w dziedzinie marketingu. Doceniono zdolność OMD w utrzymaniu współpracy z dotychczasowymi Klientami, jak również umiejętność i skuteczność w zdobywaniu nowych – zwłaszcza w tak trudnym otoczeniu rynkowym.

Także zespół Macroscope OMD w Polsce jest dumny ze swojej pracy w minionym już 2009 roku ! Dotychczasowi Klienci nadal równie wysoko, jak w poprzednich latach, oceniają współpracę z agencją, w ciągu roku ten dom mediowy zdobył także nowych Klientów, takich jak Frosta, HP czy StraussCafe.  Koniec roku przyniósł także ogromny sukces w postaci wygranego przetargu na obsługę mediową Grupy Żywiec – jednego z wiodących reklamodawców w Polsce. Macroscope OMD pokonał silną konkurencję: Mediacom, ZenithOptimedia, Mindshare i UniversalMcCann.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin