OMD dla Beiersdorf (NIVEA)

Beiersdorf rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów. Wybrał zespół OMD.
– Przetarg był bardzo wymagający pod względem strategicznym. Jestem bardzo szczęśliwy, że rynek docenił nasze trzyletnie starania pod hasłem „Clients first”. Wygraliśmy także dzięki rekomendacjom naszych dotychczasowych klientów – mówi Jakub Bierzyński, prezes zarządu OMD.

12122722_943733535672248_4532775315862458918_n

Tym samym oznacza to zakończenie wieloletniej współpracy Beiersdorf z domem mediowym MEC. W przetargu poza broniącym się MEC i zwycięskim OMD prezentował się jeszcze Carat, który nie znalazł się na short-liście. Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów w Polsce (MEC) i krajach bałtyckich (Carat).

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin