Kim jesteśmy?

OMD jest najstarszym domem mediowym w Polsce. Działa od 1993 roku. Stanowimy część największej i najbardziej innowacyjnej międzynarodowej sieci domów mediowych. Na tle konkurencji wyróżnia nas kreatywność i nieustanne dążenie do doskonałości. Jesteśmy liderem na rynku technologii RTB, modelowania ekonometrycznego i planowania TV – autorskie narzędzie TV Warrior.

Od lat tworzymy i rozwijamy lokalne narzędzia wspomagające planowanie mediów, aby zoptymalizować kampanie i uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji reklamowych klientów (AdEffect, TV Warrior, Scenario Planner, All Screen Planner)

Naszym klientom oferujemy zawsze najnowsze technologie optymalizujące kampanie. Liczne nagrody zdobyte konkursach branżowych oraz prestiżowi Klienci, którzy nam zaufali są najlepszą rekomendacją do rozpoczęcia z nami współpracy.

Cannes-media-lions

Śledzimy zmieniające się otoczenie, jako pierwsi dostrzegamy potrzeby zmian. Dynamicznie implementujemy pomysły i wdrażamy innowacyjne technologie do strategii naszych klientów. O rozwój oferty dba Jakub Bierzyński – CEO OMD, wizjoner, badacz, aktywny komentator rynku mediów.

Naszą domeną jest nowatorskie podejście do planowania strategii mediowych, wytyczanie nowych dróg oraz szukanie niestandardowych narzędzi do optymalizacji kanałów komunikacji. Pionierskie zastosowanie technologii audience targerting RTB potwierdza naszą skuteczność w tych dążeniach.

Jesteśmy doświadczonym doradcą, który wspiera w zakresie strategii komunikacji. Nasze rekomendacje tworzymy i oceniamy mając na uwadze przede wszystkim osiągnięcie celów biznesowych Klienta ROI.

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin