OMD Optimum Media

OMD Optimum Media to jeden z najstarszych i najbardziej doświadczonych domów mediowych w Polsce, wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych za nieszablonowe i skuteczne kampanie. To jedyny polski dom mediowy, który zdobył nagrodę Złotego Lwa w Cannes za mediowy launch marki Heyah. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych kampanii i niestandardowych metod dotarcia do grupy celowej. Poszukując insightów konsumenckich czerpie wiedzę i inspiracje z różnorodnych źródeł - do wielu z nich ma dostęp jako oddział międzynarodowej sieci, i wykorzystuje bogate zaplecze badawcze (m.in. modelowanie ekonometryczne). W OMD Optimum Media pracują dwa zespoły klienckie, a agencją od 2011 r. zarządza Anna Podskarbi.

„W moim zespole zaangażowanie i dopasowanie do potrzeb Klientów jest najważniejsze. Jesteśmy ekspertami w zakresie mediów i dostarczamy Klientom rozwiązań komunikacyjnych umożliwiających realizację ich biznesowych celów. Wyróżnia nas innowacyjność – w podejściu do strategii komunikacyjnych, integracji kreacji z mediami, w proponowaniu nieszablonowych rozwiązań.

Nasza innowacyjność przejawia się również w rozwijaniu lokalnych narzędzi, jakimi posługujemy się w pracy obok narzędzi sieciowych. Dzięki międzynarodowemu zapleczu OMD na co dzień czerpiemy inspiracje ze współpracy z innymi oddziałami agencji na świecie. Klienci pracujący z nami mają automatyczny dostęp do międzynarodowej bazy doświadczeń i ekspertów.

Zapraszamy do współpracy!”

Zapraszam do kontaktu:

Anna PodskarbiAnna Podskarbi

Dyrektor zrządzająca oddziału OMD Optimum Media

lp.dmo@ibraksdoP.annA

Tel. 00 48 602 763 724

Podskarbi pracuje w mediach od 2001 roku. Doświadczenie w planowaniu strategicznym kampanii mediowych oraz client service zdobywała w pracy dla największych reklamodawców na rynku z segmentu FMCG. W 2007 r. odeszła z Initiative i przeszła do PHD, gdzie kierowała zespołem pracującym dla wszystkich marek żywnościowych Unilever. W latach 2009-2011 jako CEE account director była odpowiedzialna za koordynację obsługi Johnson&Johnson na 4 rynkach Europy Środkowej. Kampanie realizowane przez nią i przez jej zespoły zdobyły szereg nagród w konkursach branżowych Media Trandy i Effie.
Podskarbi ukończyła studia na Wydziale Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, następnie podyplomowe studia na kierunku marketing i strategie marketingowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz CIM – Professional Postgraduate Diploma in Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Juror w konkursie Media Trendy.

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin