Omd Macroscope

OMD Macroscope powstał w 2000 roku. Dom mediowy wyróżnia ciągłe dążenie do jak najlepszego zrozumienia świata konsumenta w kontekście obcowania z markami i mediami oraz poszukiwanie najskuteczniejszych dróg dotarcia z przekazem reklamowym. Wizję realizuje poprzez rozbudowę autorskich projektów badawczych wspierających decyzje w zakresie optymalizacji strategii mediowych. W Macroscope OMD pracują dwa zespoły klienckie zarządzane przez: Annę Nazar i Martę Pichlak-Miarkę. Kierunek rozwoju agencji wyznacza dyrektor zarządzający Robert Plesko.

 

Robert Plesko

Doświadczony manager, konsultant i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediów. Dyrektor zarządzający Macroscope OMD.

Od ponad 13 lat związany z branżą reklamową oraz światem marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla największych marketerów z różnych sektorów gospodarki, m.in dla Unilever, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polpharma, Beiersdorf, IPF, Kraft-Heinz, Liberty Global, HP i wielu innych. Współautor wielu skutecznych strategii komunikacji jak również innowacyjnych kampanii nagradzanych w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych takich jak Effie, Media Trendy, Golden Arrow, Kreatura, Impactor oraz MIXX Awards. W latach 2015-2016 członek Komitetu Organizacyjnego Effie. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz prelegent na licznych konferencjach i szkoleniach.

Zapraszam do kontaktu:

Robert Plesko

lp.dmo@okselP.treboR

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin