OMD NAGRODZONE W KONKURSIE MEDIA TRENDY 2006!!!

W kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Prasy nagrodę otrzymała kampania OMD ( Macroscope ) realizowana dla Deutsche Banku. Dla potrzeb kampanii udało nam się stworzyć zupełnie nowy format reklamy prasowej – pasek po przekątnej strony. Format nie tylko nawiązywał wyraźnie do logotypu Klienta ale poprzez wyróżnienie i zauważalność przy czytaniu każdej kolumny tekstu na stronie gwarantował kampanii bardzo wysoka zauważalność. Wyrazisty i zupełnie nowatorski pomysł, jak również nasza determinacja w przekonywaniu wydawców została zauważona i doceniona przez Jury konkursu. Bardzo się cieszymy i gratulujemy autorowi pomysłu – Michałowi Kubiakowi!

   

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji

Nominacja dla kampanii Lech TV w konkursie Media Trendy.
W kategorii Innowacyjne Wykorzystanie TV
 Jury konkursu doceniło również naszą kampanie realizowaną dla marki Lech w TV przyznając jej nominację.
Kampania, która wywołała niemałe poruszenie w branży okazała się jedną z 3 najbardziej innowacyjnych w ubiegłym roku. Zapraszamy do obejrzenia prezentacji.

Aby obejrzeć prezentację Lecha, kliknij PLAY

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin