Międzynarodowa sieć OMD liderem listy zdobywców prestiżowej nagrody Cannes Media Lions

Dom mediowy OMD najbardziej utytułowaną agencją mediową w konkursie  Cannes Media Lions. Poszczególne oddziały tego domu mediowego zdobyły razem ponad 15 wyróżnień, w tym Grand Prix za kampanię Voice Search Google.

Wliczając Grand Prix, OMD zostało nagrodzone aż 15 statuetkami zdobywając więcejnagród niż jakikolwiek inny dom mediowy w konkursie. OMD zdobył 5 srebrnych i 9brązowych statuetek oraz srebro w kategorii  mobile.

Nie zabrakło polskiego akcentu w konkursie: kampanią z rozkładem jazdy McDonald’s przygotowana przez agencję DDB z OMD otrzymała dwa Brązowe Lwy podczas festiwalu Cannes Lions. Zwycięskie kampanie nagrodzone w Cannes zawierają prace stworzone dla najlepszych światowych marek, takich jak McDonald’s, Intel, Pepsi czy Wrigley.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin