MEDIA TRENDY 2008 DLA OMD

Dom mediowy OMD ( Macroscope ) otrzymał Główną nagrodę w konkursie Media Trendy w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Radia za kampanię „Świat według Blondynki z McDonald’s”. Akcja przeprowadzona na antenie Radia Zet miała na celu wsparcie kampanii launchowej nowej kawy 100% Arabica w McDonald’s. W ramach programów znanej podróżniczki Beaty Pawlikowskiej na potrzeby kampanii McDonald’s został stworzony 7-tygodniowy cykl tematyczny związany z kawą pt „Zagadki z Deszczowego Lasu”.
Podczas audycji znalazły się m.in. tematy dotyczące tradycji picia kawy na świecie, ciekawostek o egzotycznych krajach słynących z jej uprawy, tematyka związana z programem Rainforrest Alliance, w który czynnie zaangażowany jest McDonald’s, konkursy SMSowe dla słuchaczy w każdej audycji z nagrodami ufundowanymi przez McDonald’s oraz wielki konkurs w ostatnim odcinku programu, w którym do wygrania była wyprawa do Brazylii z Beatą Pawlikowską. Fundatorem nagród był McDonald’s.
Kampanię doceniło jury składające się z praktyków branży mediowej, zarówno domów mediowych, jak i mediów.

 

 

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji

 

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin