Marta Pichlak – Miarka o analizach i danych…

Serdecznie polecamy lekturę felietonu Marty Pichlak – Miarka (group account director OMD Macroscope).Tekst znajdziecie pod linkiem: http://nowymarketing.pl/a/4601,o-analizach-i-danych Będzie o Big Data, modelowaniu ekonometrycznym i nowych wyzwaniach, jakie stoją przed domami mediowymi.

O autorce:

Marta to menedżer z 10 letnim doświadczeniem. Aktualnie pracuje jako group account director w OMD Macroscope. Ceniony specjalista w dziedzinie strategii mediów. Ostatnie 3 lata pracowała, jako Business Consultant Customer Intelligence w SAS Institute w Belgii, jednocześnie współpracując z OMD jako konsultant. W najbliższym czasie Pichlak-Miarka będzie pracowała m.in. nad rozszerzeniem oferty badań i wykorzystaniem rozwiązań Buisness Inteligence w strategicznym planowaniu mediów.

Marta-Pichlak-Miarka

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin