OMD OTRZYMAŁO WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE MEDIA TRENDY 2006

mediatrendy_duzyZ wielką przyjemnością informujemy, że w tegorocznym konkursie Media Trendy OMD ( Macroscope )  otrzymało wyróżnienie w kategorii INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ, za kampanię Easy Jet – Kampania na lotniskach – Easy Jet.

Media Trendy to konkurs w którym nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie media plany oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Jury składa się z największych profesjonalistów w branży dlatego też, zdobyte w konkursie nagrody są szczególnym wyróżnieniem.

Tegoroczny konkurs Media Trendy cechował się bardzo wysokim poziomem. Nadesłanych zostało ponad 70 prac w kategoriach:

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MIXU MEDIÓW
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TELEWIZJI

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE RADIA
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE KINA
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE PRASY
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE INTERNETU
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
INNOWACYJNY PLAN MEDIÓW Z WYKORZYSTANIEM SPONSORINGU, AKCJI SPECJALNYCH
Serdecznie dziękujemy naszym  Klientom!
Zdobyte nagrody i wyróżnienia są dla nas fantastyczną motywacją do dalszej i jeszcze lepszej pracy.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin