OMD ze złotą statuetką EFFIE!

Jest nam niezwykle miło poinformować, że w tegorocznej edycji Effie Awards nagrodę w najważniejszej kategorii dla domów mediowych – Media Idea – otrzymał  OMD ( Macroscope ), agencja reklamowa Just i agencja eventowa Live za kampanię zrealizowaną dla marki Żywiec: Męskie Granie.

Udało nam się stworzyć event, który kształtując wizerunek Żywca, stał się punktem wyjścia dla całej koncepcji obecności w mediach. Męskie Granie wraz z innymi narzędziami zbudowało efektywny, synergiczny zestaw komunikacji 360 stopni. Intensywność doświadczenia i dopasowanie do targetu zaowocowało wysoką świadomością oraz efektywnością dla marki.

Uzasadnienie jury EFFIE 2011:

„Za wyróżnienie się na tle tak wspaniałych imprez jak Heineken Open’er Festival, Orange Warsaw Festiwal, Coke Life Festiwal, za odwrócenie negatywnego trendu wizerunku marki, za stworzenie imprezy z klasą opartej na polskiej ambitnej muzyce, imprezy o której wszyscy słyszeliśmy, za umiejętne i zapamiętywalne związanie tej imprezy z marką, a to wszystko przy mniejszym budżecie niż konkurencja – Żywiec – Męskie Granie!”

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin