OMD zdobywcą prestiżowych nagród Media Trendy 2011

Podczas Gali rozdania nagród Media Trendy 2011, która odbyła się 18 kwietnia,  OMD ( Macroscope ) odebrał aż dwie nagrody za projekty zrealizowane dla Grupy Żywiec.

W tegorocznym konkursie Media Trendy, projekt Męskie Granie zrealizowany przez OMD ( Macroscope ) wspólnie z agencją JUST i LIVE okazał się bezkonkurencyjny w podkategorii Innowacyjne akcje specjalne i eventy. Nagrodę w podkategorii Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów zdobył projekt Plantacje Chmielu zrealizowany przez OMD ( Macroscope ) wraz z Men at Work oraz Krewcy Krawcy.

Konkurs Media Trendy organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe powstałe z inicjatywy mediów, innowacyjność w mediach i nowe rozwiązania. Nagrody wręczane są za najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin