OMD zdobywcą dwóch srebrnych EFFIE 2009

OMD ( Macroscope ) zdobył w tym roku dwie nagrody Srebrne Effie – obie za realizację kampanii dla McDonald’s w kategorii Żywność.
To szczególnie ważne nagrody dla OMD ( Macroscope ), ponieważ doceniają codzienną pracę, starania i dążenia zespołu wyrażone w Filozofii agencji: „Naszym celem jest tworzenie wyłącznie efektywnych i skutecznych kampanii w mediach.”

Effie jest konkursem efektywności marketingowej realizowanej zarówno przez domy mediowe w kontekście optymalizacji wydatków mediowych w kampanii i jej skutków, jak również przez agencje reklamowe dzięki udanej kreacji.  OMD ( Macroscope ) osiągnął sukces zdobywając dwie nagrody Srebrne Effie 2009 za efektywne kampanie: „Dziecięca Eskorta McDonald’s” jako jedyny zgłaszający oraz jako agencja współzgłaszająca wraz z DDB Warszawa kampanię: „Śpij smacznie, śniadanie czeka”. Nominacją do nagrody jury konkursu wyróżniło także kampanię marki „7 zbóż” Bakomy pt. „Naturalna siła zbóż” zaplanowaną w mediach przez OMD ( Macroscope ).

Nagrody cieszą tym bardziej, że Effie to konkurs, w którym bardzo dokładnie porównywane są nakłady poniesione na kampanię do osiągniętych efektów, a w jury zasiadają najbardziej doświadczone autorytety branży reklamowej w Polsce – zarówno przedstawiciele marketerów, jak i agencji.

Kolejne nagrody i uznanie dla kampanii zrealizowanych przez OMD ( Macroscope ) dowodzą, że pracując z zespołem tego domu mediowego, inwestycje marketingowe są efektywne i wysoce opłacalne!

 

Gala Effie 2009 – zespół McDonald’s

 

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin