OMD drugim najbardziej polecanym domem mediowym!

W badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska  (Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, maj 2009) dom mediowy OMD ( Macroscope ) uzyskał od swoich Klientów noty plasujące go jako drugi najbardziej polecany dom mediowy do współpracy.

 

Ponadto niemal we wszystkich obszarach osiągnął oceny wyższe niż średnia rynkowa:zadowolenie z badań, analiz oraz strategii (0,8 pkt ponad średnią), zadowolenie z zakupu mediów (0,6 pkt ponad średnią), zadowolenie z planowania (0,3 pktponad średnią), zadowolenie z obsługi Klienta (0,3 pkt ponad średnią), zadowolenie ze współpracy z domem mediowym (0,2 pkt ponad średnią), ma innowacyjne podejście do planowania mediów (1,1 pkt ponad średnią), oferuje wysoką jakość w planowaniu radia (0,6 pkt ponad średnią),oferuje wysoką jakość usług w planowaniu telewizji (0,5 pkt ponad średnią), przestrzega zasad etyki zawodowej (0,3 pkt ponad średnią), oferuje wysoką jakość w planowaniu prasy (0,2 pkt ponad średnią), ma dobrą znajomość rynku mediów w Polsce (0,2 ponad średnią).

 

Pod względem zadowolenia z badań, analiz i strategii OMD ( Macroscope ) został oceniony najwyżej na rynku spośród ponad 20 domów mediowych, których Klienci wzięli udział w badaniu, uzyskując 4,6 pkt, podczas gdy średnia rynkowa wyniosła 3,8 pkt, a drugi w rankingu dom mediowy zdobył notę 4,4.

 

Dziękujemy naszym Klientom za docenienie naszej pracy i tak wysokie noty.
Będziemy starać się jeszcze bardziej !

 

Zespół Macroscope OMD

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin