OMD DORADCĄ STRATEGICZNYM BANKU KASPIJSKIEGO W KAZACHSTANIE

Dom mediowy OMD ( Macroscope ) został zaproszony do współtworzenia nowej strategii banku jako firma z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu strategii mediowych dla instytucji finansowych. OMD pracowało dotychczas między innymi dla takich marek jak: mBank, Multibank, BRE Bank, Lukas Bank, Eurobank, PKO BP, Nykredit, CitiFinancial, Allianz czy Commercial Union.

Za całość działań w przygotowaniu nowej strategii marki banku oraz jej komunikację marketingową odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa. „Współpraca dotyczy zdefiniowania nowych obszarów inwestycyjnych banku, nowego pozycjonowania jego marki i w dalszej kolejności wsparcia sprzedaży jego produktów – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa.

Obecnie OMD, do którego w Polsce należą domy mediowe Macroscope OMD oraz Optimum Media OMD realizuje projekty mediowe dla BGŻ, Generali, Deutche Banku oraz Polbank EFG, może zatem poszczycić się najnowszą wiedzą w zakresie potrzeb i możliwości opracowania działań mediowych dla instytucji finansowych.

Konsultantem w zakresie opracowania strategii mediowej dla Banku Kaspijskiego został Marcin Winkler, Group Account Director w OMD ( Macroscope ). Odpowiada on zarówno za wypracowanie kompleksowej strategii działań reklamowych Banku Kaspijskiego na rynku kazachskim z lokalnymi partnerami w oparciu o narzędzia i know-how OMD, jak również stworzenie dedykowanych systemów oceny efektywności działań.

„Cieszę się, że dotychczasowe doświadczenia i sukcesy OMD ( Macroscope ) w pracy dla instytucji finansowych są dostrzegane i doceniane nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach. Projekt doradztwa w zakresie strategii medialnej dla Banku Kaspijskiego to ciekawe wyzwanie, ale również możliwość dalszego rozwijania kompetencji OMD ( Macroscope ). Z przyjemnością przyjąłem zaproszenie do podjęcia tego zadania.” – mówi Winkler.

Prace DDB Warszawa nad przygotowaniem strategii mediowej dla Banku Kaspijskiego trwają od maja br. i powinny zakończyć się do końca roku.  OMD ( Macroscope ) dołączył do projektu jako doradca strategiczny w sierpniu br.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin