PRELEGENCI

jakub_bierzynski

Jakub Bierzyński

Założyciel i CEO OMD, w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Otrzymał jedynego przyznanego polskiemu domowi mediowemu Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD.

sacha_gerlik

Sacha Berlik

Założyciel i CEO mexad – europejski lider w technologii RTB, niedawno przejęty przez giganta z USA. Sacha ma ponad 16 lat doświadczenia w międzynarodowej branży marketingu cyfrowego, w tym sześciu lat jako dyrektor ds. Europy Zachodniej i współzałożyciel Oridian (obecnie Ybrant digital. W 1999 roku założył pierwszą europejską sieć wideo ActiveAgent, a wcześniej odpowiadał za obecności online SAT.1.
Obecnie mexad ma biura od Warszawy, przez Kolonię, Paryż, Mediolan, Madryt, Londyn po Sao Paulo czy Nowy York.

michal_daniluk

Michał Daniluk

Członek zarządu OMD ds. nowych mediów oraz dyrektor zarządzający jednego z domów mediowych OMD. Od 2003 roku związany z branżą mediową. Wielkrotny juror a także zdobywca nagród branzowych takich jak EFFIE oraz prelegent na konferencjach dotyczących nowych mediów. Pracował dla największych marek na rynku m.in. Red Bull, Reckitt Benckiser czy Canal+. Wprowadzał na nasz rynek takie marki jak Bullit czy Liberty Direct. Prywatnie zainteresowany nowymi technologiami i nauką języków z naciskiem na chiński.

arkadiusz_miegon

Arkadiusz Miegoń

Z wykształcenia politolog, jednak swą karierę zawodową związał z mediami interaktywnymi. Pasjonat Internetu – od 9 lat łączy fascynację z pracą zawodową. Od 2008 roku odpowiada za strategie komunikacji z użyciem mediów interaktywnych dla Klientów grupy OMD. Obecnie wdraża na polskim rynku technologię zautomatyzowanego zakupu widowni online w czasie rzeczywistym – Real Time Advertising.Juror konkursu innowacji w mediach Media Trendy 2010 oraz Mixx Awards 2011. Pracował dla takich klientów jak Johnson&Johnson, Henkel, Renault, Nissan, Sony Poland, czy Bonduelle wdrażając strategię obecności online na rynki CEE. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz jest wykładowcą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin