Prelegenci

Agnieszka_Radawiec-jpg

Agnieszka Radawiec,

Dyrektor komunikacji marketingowej UPC

Manager z 18 letnim stażem na rynku strategii biznesowej, marketingu i mediów. Swoja karierę rozpoczęła w latach dziewięćdziesiątych na prężnie rozwijającym się rynku międzynarodowych agencji reklamowych. 10 lat była związana z międzynarodową Grupą Reklamową Havas odpowiadając tam za największe budżety i projekty reklamowe. Zarządzała m.in. takimi markami jak: PKO BP, Orange, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Grupa PZU. W ostatnich latach pełniła funkcję Dyrektora Komunikacji Marketingowej Lagardere Group (Radio ZET), obecnie odpowiada za komunikację marketingową rynku masowego Liberty Global (UPC Polska). Jest ekspertem w dziedzinie strategii i komunikacji marek w najbardziej konkurencyjnych kategoriach jak telekomunikacja i media. Członek Jury Międzynarodowego Festiwalu efektywności marketingowej EFFIE. Prywatnie mama 7 letnich bliźniąt, zwolenniczka zdrowego stylu życia, lubi gotować i spędzać czas na Mazurach.

JakubBierzynski_CEO_OMD

Jakub Bierzyński,

CEO OMD

Założyciel i CEO OMD, w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Otrzymał jedynego przyznanego polskiemu domowi mediowemu Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah.

RobertPleskoi_Macroscope_OMD

Robert Plesko,

Managing Director OMD Macroscope

Doświadczony manager, konsultant i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediów. Dyrektor zarządzający Macroscope OMD.
Od ponad 13 lat związany z branżą reklamową oraz światem marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla największych marketerów z różnych sektorów gospodarki, m.in dla Unilever, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polpharma, Beiersdorf, IPF, Kraft-Heinz, Liberty Global, HP i wielu innych. Współautor wielu skutecznych strategii komunikacji jak również innowacyjnych kampanii nagradzanych w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych takich jak Effie, Media Trendy, Golden Arrow, Kreatura, Impactor oraz MIXX Awards. W latach 2015-2016 członek Komitetu Organizacyjnego Effie. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz prelegent na licznych konferencjach i szkoleniach.

Ania-Podskarbi3

Anna Podskarbi,

Managing Director OMD Optimum Media

Podskarbi pracuje w mediach od 2001 roku. Doświadczenie w planowaniu strategicznym kampanii mediowych oraz client service zdobywała w pracy dla największych reklamodawców na rynku z segmentu FMCG. W 2007 r. odeszła z Initiative i przeszła do PHD, gdzie kierowała zespołem pracującym dla wszystkich marek żywnościowych Unilever. W latach 2009-2011 jako CEE account director była odpowiedzialna za koordynację obsługi Johnson&Johnson na 4 rynkach Europy Środkowej. Kampanie realizowane przez nią i przez jej zespoły zdobyły szereg nagród w konkursach branżowych Media Trandy i Effie.

Artur-Waliszewski_future_of_poland

Artur Waliszewski,

Regional Business Director CEE, Google

Artur Waliszewski dołączył do Google w 2006 jako szef ruszającego polskiego biura, a wkrótce został także odpowiedzialny za rozwój obecności Google w regionie Europy-Środkowo Wschodniej. Jako Regional Business Director CEE, nadzoruje działalność firmy w regionie i jest odpowiedzialny za określanie i wdrażanie strategii rozwoju biznesu Google w regionie. Przed przejściem do Google był członkiem zarządu i dyrektorem największego polskiego portalu internetowego Onet.pl, spółki którą pomógł budować od jej początków w 1996 roku. Ukończył studia na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

robert_bednarski_future_of_poland

Robert Bednarski,

Dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią

Robert Bednarski zajmuje stanowisko Dyrektora na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE). Zarządza z warszawskiego biura działaniami firmy na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, a także kieruje zespołem sprzedaży, współpracując z klientami Facebooka w całym regionie. Przez ostatnie 15 lat Robert Bednarski zajmował liczne wysokie stanowiska kierownicze. Przez ostatnie trzy lata był Prezesem Zarządu Grupy Onet.pl S.A. Robert jest cenionym liderem biznesowym i ekspertem w dziedzinie ekonomii, finansów, reklamy, sprzedaży i zarządzania. Pod jego kierownictwem portal internetowy zmienił się w prężną grupę medialną z rosnącym portfolio nowych projektów i formatów reklamowych Onetu.

Martin_Stysiak

Martin Stysiak,

Dziennikarz Gazety Wyborczej

Dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej od prawie pięciu lat. Zajmuję się głównie rynkiem medialnym w Polsce, nowymi technologiami i funduszami europejskimi.

 

 

 

Robert Wielgo

Robert Wielgo,

Członek Zarządu, CMO IAB Polska

Odpowiada za rozwój organizacji, realizację planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową.Wcześniej zastępca dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce, dyrektor PR i marketingu w Datev Symfonia (2004-2009) oraz dyrektor sprzedaży dGCS SA/kierownik sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL (2009-2011). W latach 2011-2012 pierwszy raz Członek Zarządu IAB Polska. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.

M_Branski_future_of_poland

Michał Brański,

Członek Zarządu VP Strategia, Grupa WP

Michał Brański stworzył w 1999 r. wraz z Jackiem Świderskim i Krzysztofem Sierotą portal internetowy pod nazwą go2.pl (późniejsze o2.pl), a w 2000 r. założył MediaOne sp. z o.o. (późniejsze: o2.pl sp. z o.o., a następnie Grupa o2 sp. z o.o., która w 2011 r. została przekształcona w spółkę akcyjną Grupa o2 S.A. (obecnie Wirtualna Polska Holding S.A.). Od powstania portalu do dziś rozwija on działalność założonej spółki i spółek zależnych na polskim rynku internetowym, pełniąc funkcję członka Zarządu Spółki i Spółek Zależnych: Grupa Wirtualna Polska sp. z o.o. i WP Shopping. Od 2009 r. Michał Brański jest dyrektorem Borgosia Investments Limited, a od 2014 r. prezesem zarządu w 10x S.A.

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin