Prelegenci

foto

Jakub Bierzyński, CEO OMD

Założyciel i CEO OMD, w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Otrzymał jedynego przyznanego polskiemu domowi mediowemu Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD.

foto

Maciej Sojka, Head Of Video Partnership Central and Eastern Europe at YouTube

Maciej Sojka kieruje programem YouTube Partnership w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Jest odpowiedzialny z budowanie relacji ze właścicielami i dystrybutorami kontentu oraz za strategię rozwoju usług wideo w produktach Google w regionie. Przed dołączeniem do zespołu YouTube Maciej Sojka kierował wieloma przedsięwzięciami medialnymi w Polsce. Był między innymi odpowiedzialny za stworzenie bussines plany i uruchomienie kanału TVN 24, którym kierował jako Prezes Zarządu przez pierwsze 5 lat jego istnienia. Budował także inne kanały tematyczne takie jak TVN Turbo czy TVN Style. Jako Dyrektor Zarządzający wprowadził na rynek nową platform satelitarną “N” która ma dziś ponad 1 milion subskrybentów. Jest absolwentem wydziału dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył też Advanced Management Program na Harvard Bussines School.

foto

Tomasz Czudowski , Sales Manager, YouTube and Display at Google

Marketingiem i sprzedażą w internecie zajmuje się od ponad 13 lat. Rozpoczynał karierę pracując w sieci reklamowej 24/7 RealMedia w Nowym Yorku po czym zdobyte doświadczenie wykorzystywał realizując projekty i kampanie internetowe dla Klientów w firmie AMG.net. Ponad cztery lata pracował w Telekomunikacji Polskiej gdzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii obsługi Klientów i sprzedaży przez internet. Przed przejściem do Google pełnił rolę CMO w mBanku. W Google odpowiada za wprowadzanie nowych produktów reklamowych na rynki CEE.

foto

Kamila Kownacka, Digital Director w OMD

Kamila Kownacka z grupą domów mediowych OMD jest związana od 2005 roku. W tym okresie odpowiadała za planowanie i realizacje kampanii dla największych reklamodawców w branży m.in. dla: Polpharma, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polbank EFG, Perfetti Van Melle, Opoczno, Walmark czy Easy Jet. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym trzy srebrne i brązowa statuetka Effie oraz nominacja w konkursie Media Trendy w kategorii Internet. W 2012 roku DDB dostało dwa srebrne i brązowego lwa w prestiżowym konkursie Cannes Media Lions, media do tej kampanii zaplanował zespół kierowany przez Kamilę. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Professional Postgraduate Diploma in Marketing w The Chartered Institute of Marketing. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School, prelegentka podczas konferencji branżowych.

foto

Maciej Głuszak, Software Development Manager w OMD

Zajmuję się zarządzaniem projektami informatycznymi i badawczymi dla firm z branży reklamowej. Programista z doświadczeniem w pracy media plannera, autor wielu unikalnych narzędzi wspomagających planowanie i zakup mediów. Software Development Team, którego prace koordynuje Maciej, zajmuje się wsparciem analitycznym dla zespołów planerskich, przygotowuje predykcje oglądalności oraz inflacji mediowej. Dodatkowo Maciej analizuje potrzeby w zakresie nowego oprogramowania, tworzenie specyfikacji oraz sprawuje kontrolę procesu wdrażania i realizacji planów. W głównym obszarze zainteresowań Macieja pozostaje doskonalenie metod optymalizacji kampanii telewizyjnych – jest jednym z autorów narzędzia TV Warrior.

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin