Kampania reklamowa piwa Warka „Miejskie Plantacje Chmielu” zdobyła prestiżową nagrodę „Kreatura 2011”

30 marca 2011 podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny w Warszawie po raz XV zostały wręczone nagrody ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie „Kreatura 2011”. W kategorii event/ambient – napoje alkoholowe, zwyciężyła kampania realizowana dla Grupy Żywiec „Miejskie Plantacje Chmielu”. Nagrodzonymi realizatorami projektu byli: Krewcy Krawcy odpowiadający za wykonanie projektu,  OMD ( Macroscope ), który zaplanował media oraz agencja Men at Work autor kreacji. Konkurs organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę magazynu Media i Marketing Polska.

O kampanii:

Przedstawiliśmy potencjalnym konsumentom rolę kluczowego czynnika w produkcji piwa poprzez stworzenie 7 mini plantacji chmielu. Wyjątkowy i prawdopodobnie do tej pory jedyny w Polsce projekt, który wykorzystuje roślinę jako element ekspozycji w przestrzeni miejskiej. Pokazaliśmy ludziom jak ciekawą rośliną jest nadający piwu smak goryczki chmiel, jak wygląda proces wzrostu krzewu oraz co najistotniejsze – jak ważna jest rola ludzi w procesie pielęgnacji i ochrony rośliny przed czynnikami atmosferycznymi.

Wyselekcjonowane zostało 7 miast, w których występowały lokalizacje spełniające kryteria, takie jak: popularność miejsc, mierzona jak największym ruchem pieszym oraz odpowiednia powierzchnia dla konstrukcji. W wyborze kierowaliśmy się również tym, aby lokalizacje odwiedzane były wielokrotnie przez tą samą osobę, która będzie mogła obserwować przyrost chmielu. Aktywność cieszyła się ogromnym zainteresowaniem już od momentu montażu konstrukcji. Bazując na danych galerii handlowych w trakcie ekspozycji ruch w okolicach plantacji wyniósł 23 mln osób.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin