Kamila Kownacka awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego działu Digital

Po roku od objęcia stanowiska digital director w OMD, Kamila awansowała na dyrektora zarządzającego. Awans jest wyrazem uznania za jej dotychczasowe osiągnięcia. Głównym celem stawianym przed nowym dyrektorem zarządzającym w Digital OMD jest dalszy rozwój działu.

 Kamila Kownacka kieruje działem odpowiedzialnym za wyspecjalizowane produkty oraz najnowsze technologie w zakresie planowania online dla Klientów OMD, PHD oraz Easymedia oraz Klientów zewnętrznych.

W zespole którym kieruje działają jednostki zajmujące się realizacją kampanii: Programmatic Buying/Audience Targeting, SEM/SEO, Performance Marketing, Social Media. W ciągu ostatniego roku dział znacząco rozrósł się pod względem kadrowym ponad dwukrotnie oraz rozbudował swoją ofertę, wprowadzając liczne innowacyjne produkty oraz pozyskując nowych Klientów.

Kamila Kownacka z OMD jest związana od 2005 roku. W tym okresie odpowiadała za planowanie i realizacje kampanii dla największych reklamodawców w branży m.in. dla: Polpharma, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polbank EFG, Perfetti Van Melle. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym srebrne Lwy w Cannes, trzy srebrne statuetki Effie, wielokrotne brązowe Effie oraz liczne nagrody i nominacje Media Trendy. Kamila Kownacka jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Professional Postgraduate Diploma in Marketing w The Chartered Institute of Marketing. Prowadzi również szkolenia w ramach OMD School.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin