Jaka jest „premia” za premium pozycje w telewizji?

Udział Prime Time’u i premium pozycjonowania w kampanii telewizyjnej to tematynajgorętszych dyskusji między domami mediowymi a reklamodawcami. Są to bowiem tradycyjne dwa elementy stanowiące o tzw. „jakości” kampanii. Dom mediowy posiłkując się badaniami telemetrycznymi będzie prezentował szereg analiz pokazujących relację ceny do oglądalności, jakogłównego czynnika decyzyjnego, zaś reklamodawca kierując się często zdrowym rozsądkiem przytoczy argumenty dotycząceprawdopodobnego potencjału do zwiększenia zauważalności czy zapamietywalności swojej kampanii. Temat zdecydowanie wart głębszej analizy, ponieważ oba podejścia są całkowicie uzasadnione…

Zapraszamy do lektury artykułu Beaty Szcześniak, jaki ukazał się w magazynie Brief 1.02.2010 r.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin