IAB Expert Panel #5 Potencjał internetu w poszczególnych sektorach gospodarczych w Polsce. Konsument w sieci

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo z panelu dyskusyjnego zorganizowanego przez IAB Polska.

Wydarzenie miało miejsce 23 października 2013 a udział wzięli w nim: Jakub Bierzyński, OMD; Artur Gortych – Artegence; Rafał Borkowski, mBank; Daniel Pokorowski, GSK. Moderatorem dyskusji był Włodzimierz Schmidt, IAB Polska.

W panelu zostały poruszono m.in. temat wartości wydatków na reklamę internetową w poszczególnych sektorach gospodarczych. Dyskutowano na temat różnic w branżach o najwyższych i najniższych wydatkach w intenecie. Uczestnicy mówili również o roli internetu w działaniach marketingowych i produktowych a także o różnicach w przyjętych strategiach ze względu na specyfikę danej branży.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin