Emilia Wilamowska awansowała w zespole domu mediowego OMD na account managera

Emila_Wilamowska_OMD

Emilia Wilamowska od lipca 2013 objęła stanowisko account managera. Obecnie w ramach struktury OMD jest odpowiedzialna m.in. za koordynację projektów i współpracę z Renault

Emilia w branży mediowej pracuje od 2006 roku. Od końca roku 2009 współtworzyła i rozwijała nową jednostkę w ramach struktur OMD Optimum Media, zajmującą się koordynacją działań mediowych dla Johnson&Johnson na rynkach CEE. Jako CEE senior account była odpowiedzialna za strategiczną obsługę marek z kategorii Beauty i Baby na rynkach CEE oraz oraz Vision Care i OTC na rynku polskim. Doświadczenie w pracy w mediach zdobywała w pracy również dla takich klientów jak HJ Heinz czy Sony.

W karierze zdobyła m.in. brązowe Effie 2011 za kampanię dla Neutrogeny oraz nagrodę Media Trendy za kampanię dla Johnson’s Baby.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin